.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين جلسه پيگيري اصل 44 در مازندران
به همت اتاق فكر استانداري مازندران اولين جلسه پيگيري اصل 44 قانون اساسي با حضور مديران و صاحبنظران اقتصادي در مازندران برگزار شد.

به همت اتاق فكر استانداري مازندران اولين جلسه پيگيري اصل 44 قانون اساسي با حضور مديران و صاحبنظران اقتصادي در مازندران برگزار شد. 
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، استاندار مازندران در جلسه شب گذشته اين نشست گفت: مازندران يكي از استانهاي باظرفيت اقتصادي است كه با اجراي اين اصل به تحول و دگرگوني خواهد رسيد.

ابوطالب شفقت با بيان اينكه اجراي اين اصل با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري به شتاب جدي نياز دارد اظهار داشت: اقتصاد اسلامي بر اساس ثروت سازي و عدالت اجتماعي در جامعه محقق مي شود.

وي افزود: براي پيگيري و اجراي اصل 44 قانون اساسي دفتر جذب سرمايه گذاري داخلي و خارجي بايد تاسيس شود.

دبير اتاق فكر استانداري مازندران نيز هدف از برگزاري اين جلسه را هم انديشي و ارائه راهكارهاي عملي براي تحقق اين اصل مهم قانون اساسي برشمرد و اظهار داشت: با اجرايي شدن ابلاغيه مقام معظم رهبري كشور به تحول بزرگ اقتصادي خواهد رسيد.

صادقعلي موحد منش با برشمردن بخشي از زمينه‌هاي سرمايه گذاري در بخش هاي كشاورزي، صنعت، گردشگري و بازرگاني خاطر نشان كرد: جلوگيري از بزرگ شدن دولت، واگذاري امور دولتي به بخش خصوصي و روان سازي مشاركت مردمي در سرمايه گذاري و توليد از اهداف مهم اجراي اين اصل است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.